Sommercamp 2024

I uke 26 og 31 arrangerer vi et nytt og fantastisk sommertilbud for barn i alderen 10-14 år på Røyken Prestegård. Sommerleir med Villmarksskolen er en uke fylt med opplevelser og moro, hvor aktivitet og friluftsliv står i fokus. Med kunnskapsrike og energiske instruktører lover vi en sommeruke fylt med mestring, læring og glede. Målet for uken er at deltakerne skal sitte igjen med en god opplevelse basert på nye vennskap, mestring og mye morro.

Program

Hver uke varer fra mandag til fredag fra 08:00 til 16:30. Hver dag har et tema som setter rammene for aktivitetene den dagen. Med en fantastisk arena for aktiviteter på Røyken prestegård og i nærområdet vil årets program være innholdsrikt og med stor variasjon i aktiviteter.

Temaene inkluderer gårdsdag, friluftsdag, idrettsdag, vanndag og avslutning. Vi skal innom aktiviteter som snekring, frisbeegolf, vannsklie, bading, fisking, paddleboard, teambuilding, ballspill, luftgevær, bållaging, gårdsarbeid, matlaging, leker, konkurranser med mer. Her vil det være noe for alle!

Det serveres lunsj hver dag. Dette er inkludert i prisen, men husk å informere om allergier i påmeldingsskjemaet.

Sikkerhet

Sikkerhet på sommercamp hos oss skal ikke være til bekymring for noen foreldre. Sikkerhet er i fokus for alle aktiviteter. Alle instruktører er kurset i livredding og førstehjelp fra både militæret og sivilt. Videre har instruktørene grundig erfaringer fra arbeid med barn og unge, inkludert gjennom ulike camper. Utover rent sikkerhetsmessige er det også svært viktige for oss at alle deltakere føler seg trygge i gruppen og trygge på at de alltid kan komme til en voksen for små og store problemer.

Transport

Røyken prestegård ligger sentralt plasser ved Røyken kirke. Fem minutters gange fra prestegården ligger Røyken togstasjon og bussholdeplass. Ved behov vil vi kunne møte deltakere på stasjonen på starten av dagen og følge de dit ved slutten av dagen. Skriv i påmeldingsskjemaet om dette er ønskelig så ordnes det.

Pris per uke er 2 990 kroner.

Påmelding og vilkår

Påmelding til Villmarksskolen sin sommercamp skjer ved å fylle ut skjemaet under.

Etter innsendt skjema vil dere få tilsendt en bekreftelse på påmeldingen.